Резултати

еНаука >  Резултати >  Guest satisfaction and dissatisfaction with hotels in Vrnjačka Banja: The situation analysis during the COVID-19 pandemic
Назив: Guest satisfaction and dissatisfaction with hotels in Vrnjačka Banja: The situation analysis during the COVID-19 pandemic
Zadovoljstvo i nezadovoljstvo gostiju u hotelima u Vrnjačkoj Banji - analiza stanja tokom pandemije COVID-19
Аутори: Irena Čelić  ; Marijana Seočanac  ; Marko Milašinović  ; Stefan Milojević
Година: 2022
Публикација: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Издавач: Akademija strukovnih studija Južna Srbija, Odsek Visoka poslovna škola Blace
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 2 str. 117-123
DOI: 10.5937/bizinfo2202117C
VBS COBISS: 126741001
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/126741001#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761323
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Seočanac, Marijana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.