Резултати

еНаука >  Резултати >  The Model for the Implementation of New Marketing Concept in Serbian Companies
Назив: The Model for the Implementation of New Marketing Concept in Serbian Companies
Аутори: Snežana Bešić; Carisa Besic  ; Suljo Suljić; Azra Suljić
Година: 2019
Публикација: IX International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2019 (EMC 2019)
Издавач: Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet "Mihajlo Pupin"
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-321-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 133-138
VBS COBISS: ID 35087369
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/762639
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Besic, Carisa
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.