Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj poznavanja dimenzija nacionalne kulture u digitalnom marketing okruženju
Назив: Značaj poznavanja dimenzija nacionalne kulture u digitalnom marketing okruženju
Аутори: Jovana Gardašević Živanov  ; Sandra Brkanlić  ; Ivana Brkić  ; Maja Kovačević  ; Radivoj Prodanović  ; Svetlana Marković  
Година: 2020
Издавач: Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6022-241-3 Претражи идентификатор
Колација: vol. 26 str. 344-347
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767099
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2020/radovi/T2.1/T2.1-9.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.