Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategija i strateške komponente menadžmenta novog proizvoda
Назив: Strategija i strateške komponente menadžmenta novog proizvoda
Аутори: Žeželj, Boris  ; Imamović, Nedžad  ; Belović, Duško  
Година: 2023
Публикација: Godišnjak Fakulteta za informacione tehnologije i inženjerstvo
ISSN: 2956-2473 Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Fakultet za informacione tehnologije i inženjerstvo Univerziteta „Union – Nikola Tesla”
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 1 br. . 1 str. 72-84
VBS COBISS: 119967497
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/119967497#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767315
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.