Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of marketing in the improvement of consumers' satisfaction
Назив: The role of marketing in the improvement of consumers' satisfaction
Аутори: Vladimir Njegomir  ; Jelena Rihter-Demko  
Година: 2018
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade: Centre for Evaluation in Education and Science (CEON/CEES)
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 1 str. 30-43
DOI: 10.5937/markt1801030n
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767815
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Njegomir, Vladimir
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.