Резултати

еНаука >  Резултати >  Consumer adoption of Internet as a marketing channel for traditional food products
Назив: Consumer adoption of Internet as a marketing channel for traditional food products
Аутори: Ćirić, Maja  ; Ilić, Dragan  
Година: 2022
Издавач: 89th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Economical, Agricultural and Legal Frameworks of Sustainable Development"
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/770200
URL: https://www.proquest.com/openview/b5749e465f5cc5c6614bcf0c0d8a4f38/1?pq-origsite=gscholar&cbl=2033472
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Dragan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.