Резултати

еНаука >  Резултати >  The Analysis of Marketing Factors Influencing Consumers’ Preferences and Acceptance of Organic Food Products—Recommendations for the Optimization of the Offer in a Developing Market
Назив: The Analysis of Marketing Factors Influencing Consumers’ Preferences and Acceptance of Organic Food Products—Recommendations for the Optimization of the Offer in a Developing Market
Аутори: Boban Melovic; Dragana Cirovic; Branislav Dudic  ; Tamara Backovic Vulic; Michal Gregus
Година: 2020
Публикација: Foods
ISSN: 2304-8158 Foods Претражи идентификатор
Издавач: {MDPI} {AG}
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 3 str. 259-259
DOI: 10.3390/foods9030259
WoS-ID: 000526529800016
Scopus-ID: 2-s2.0-85081630556
PMID: 32121318
PMCID: PMC7142824
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771208
URL: https://www.mdpi.com/2304-8158/9/3/259
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Dudic, Branislav
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

35
SCOPUSTM
10
PubMed CentralTM
14
OpenCitations
26
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.