Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of Sport Sponsorship Perceptions and Attitudes on Purchasing Decision of Fans as Consumers—Relevance for Promotion of Corporate Social Responsibility and Sustainable Practices
Назив: The Impact of Sport Sponsorship Perceptions and Attitudes on Purchasing Decision of Fans as Consumers—Relevance for Promotion of Corporate Social Responsibility and Sustainable Practices
Аутори: Boban Melovic; Suncica Rogic; Julija Cerovic Smolovic; Branislav Dudic  ; Michal Gregus
Година: 2019
Публикација: Sustainability
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Издавач: {MDPI} {AG}
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 22 str. 6389-6389
DOI: 10.3390/su11226389
WoS-ID: 000503277900202
Scopus-ID: 2-s2.0-85075881031
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771213
URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/11/22/6389
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Dudic, Branislav
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

9
SCOPUSTM
7
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.