Резултати

еНаука >  Резултати >  Implementacija marketing koncepta u poslovnoj praksi domaćih banaka sa posebnim osvrtom na Vojvođansku banku a.d. Novi Sad
Назив: Implementacija marketing koncepta u poslovnoj praksi domaćih banaka sa posebnim osvrtom na Vojvođansku banku a.d. Novi Sad
Marketing concept implementation in local banks' business practice, with special emphasis on Vojvodjanska banka a.d. Novi Sad
Аутори: Ilić, Milena P.  ; Radnović, Branislav  
Година: 2010
Публикација: Bankarstvo
ISSN: 1451-4354 Bankarstvo Претражи идентификатор
Издавач: Udruženje banaka Srbije, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 39 br. 5-6 str. 44-55
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/78
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/772835
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца