Резултати

еНаука >  Резултати >  Istraživanje upotrebe digitalnog marketinga u malim i srednjim preduzećima u Republici Srbiji
Назив: Istraživanje upotrebe digitalnog marketinga u malim i srednjim preduzećima u Republici Srbiji
Аутори: Ravić, Nenad; Baltezarević, Radoslav  ; Radić, Nikola
Година: 2022
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 Megatrend revija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 19 br. 3 str. 1-12
DOI: 10.5937/MegRev2202001R
VBS COBISS: 77322249
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/77322249#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/772857
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.