Резултати

еНаука >  Резултати >  Faktori koji utiču na učestalost potrošnje domaćih i inostranih brendova brze hrane
Назив: Faktori koji utiču na učestalost potrošnje domaćih i inostranih brendova brze hrane
Factors affecting the frequency of consumption of domestic and foreign fast food brands
Аутори: Tomašević, Dragana M.; Radnović, Branislav  ; Gašević, Dragana
Година: 2020
Публикација: Food and Feed Research
ISSN: 2217-5369 Food and Feed Research Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu - Naučni institut za prehrambene tehnologije, Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 2 str. 87-97
DOI: 10.5937/ffr47-29434
Scopus-ID: 2-s2.0-85153713711
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/402
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773045
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца