Резултати

еНаука >  Резултати >  Application of Holistic marketing in the formulation of a business concept of agricultural producers from south Serbia
Назив: Application of Holistic marketing in the formulation of a business concept of agricultural producers from south Serbia
Аутори: Dašić, Toma; Mihić, Svetlana  ; Šmelcerović, Miodrag
Година: 2022
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 69 br. 4 str. 1109-1124
DOI: 10.5937/ekoPolj2204109D
WoS-ID: 000919727200011
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/459
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773062
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца