Резултати

еНаука >  Резултати >  The Sociological Perspective of Transhumanism Through the Prism of the Sports-Marketing Industry
Назив: The Sociological Perspective of Transhumanism Through the Prism of the Sports-Marketing Industry
Sociološka perspektiva transhumanizma kroz prizmu sportsko-marketinške industrije
Аутори: Boris Latinović; Bojana Ostojić  ; Olja Krčadinac  
Година: 2023
Публикација: Sportske nauke i zdravlje = Sports Science and Health
ISSN: 2232-8211 Sportske nauke i zdravlje-Sports science and health (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Издавач: Banja Luka: Pan-European University ’’Apeiron’’
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 1 str. 90-97
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773277
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojic, Bojana
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.