Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of customer verbal aggression on hotel employees
Назив: The impact of customer verbal aggression on hotel employees
Аутори: Tešin Aleksandra  ; Blešić Ivana  ; Obradović Sanja  
Година: 2021
Публикација: International Scientific Conference “Tourism and the global crises”, International scientific conference "Tourism and the global crises", Veliko Trnovo, Bulgaria, 2021, 14.04.2021.
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-619-7281-73-6 Претражи идентификатор
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=132482&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/774020
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.