Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Mind Over Palate: Unveiling the Role of Neuromarketing in the Food Industry
Naziv: Mind Over Palate: Unveiling the Role of Neuromarketing in the Food Industry
Autori: I. Brdar  
Godina: 2023
Publikacija: Meat Technology
ISSN: 2466-2852 Slovenika Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 64 br. 1 str. 50-60
DOI: 10.18485/meattech.2023.64.1.5
Scopus-ID: 2-s2.0-85169586492
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9537
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/778687
URL: http://www.journalmeattechnology.com/index.php/meat_technology/article/view/2023.64.1.5/330
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.