Резултати

еНаука >  Резултати >  Анализа канала маркетинга малине на примеру Задруге Ариље и фабрике „Југпром“ д.о.о.,
Назив: Анализа канала маркетинга малине на примеру Задруге Ариље и фабрике „Југпром“ д.о.о.,
Аутори: Radosavljevic, Katica  
Година: 2008
Публикација: Management
ISSN: 0354-8635 Management Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 49-50 str. 63-72
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/781036
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Radosavljevic, Katica
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.