Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of brand experiences on brand loyalty: A study on Air Serbia
Назив: The influence of brand experiences on brand loyalty: A study on Air Serbia
Аутори: Mandarić, Marija  ; Sekulić, Dejan  ; Lazović, Suzana  
Година: 2023
Публикација: БизИнфо
ISSN: 2406-2324 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Издавач: Блаце : Висока пословна школа струковних студија
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 1 str. 9-16
DOI: 10.5937/bizinfo2301009M
VBS COBISS: 125896969
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/125896969#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/788472
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.