Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj ponašanja zaposlenih na percipirani kvalitet usluge
Назив Uticaj ponašanja zaposlenih na percipirani kvalitet usluge
Аутори: Đukić, Suzana  ; Đorđević, Biljana  ; Berber, Nemanja  
Година: 2018
Публикација: Marketing - Časopis za marketing, teoriju i praksu
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd, Srbija: Srpsko udruzenje za marketing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 1 str. 19-29
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/792332
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Berber, Nemanja
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.