Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A szerbiai magyar tannyelvű tanítóképzés curriculumának hatékonyságvizsgálata
Naziv: A szerbiai magyar tannyelvű tanítóképzés curriculumának hatékonyságvizsgálata
Analiza efikasnosti kurikuluma vezano za obrazovanje učitelja na mađarskom nastavnom jeziku u Srbiji
Autori: Major, Lenke  ; Pintér Krekić, Valéria  ; Kovács, Elvira  ; Kovács, Cintia  
Godina: 2018
Publikacija: Pedagoška stvarnost : časopis za školska i kulturno-prosvetna pitanja
ISSN: 0553-4569 Pedagoška stvarnost Pretraži identifikator
Izdavač: Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Odsek za pedagogiju
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 64 br. 1 str. 40-60
DOI: 10.19090/ps.2018.1.40-60
VBS COBISS: 526946660
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/795141
URL: https://pedagoskastvarnost.ff.uns.ac.rs/index.php/ps/article/view/19
https://pedagoskastvarnost.ff.uns.ac.rs/index.php/ps/article/view/19/29
Projekat: 142-451-2681/2018-01
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Kovač Juhas, Cintija
M-kategorija: 
52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52

Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.