Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Relationship Between Organizational Culture and Public Relations in Business Organizations
Naziv: The Relationship Between Organizational Culture and Public Relations in Business Organizations
Autori: Terek-Stojanovic, Edit J  ; Vlahovic, Marko; Nikolic, Milan S  ; Mitic, Sinisa; Jovanovic, Zoran
Godina: 2020
Publikacija: JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT
ISSN: 1611-1699 Journal of Business Economics and Management Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 21 br. 6 str. 1628-1645
DOI: 10.3846/jbem.2020.13377
WoS-ID: 000582570100007
Scopus-ID: 2-s2.0-85092225970
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/797269
URL: https://www.researchgate.net/publication/346042433_THE_RELATIONSHIP_BETWEEN_ORGANIZATIONAL_CULTURE_AND_PUBLIC_RELATIONS_IN_BUSINESS_ORGANIZATIONS
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

8
SCOPUSTM
3
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.