Резултати

еНаука >  Резултати >  The Concept of Integrated Marketing Communications of Financial Institutions of Bosnia and Herzegovina in the Function of Managing Relations with Consumers
Назив: The Concept of Integrated Marketing Communications of Financial Institutions of Bosnia and Herzegovina in the Function of Managing Relations with Consumers
Аутори: Vojinovic, Zeljko M  ; Zivkovic, Sanja S; Vojinovic, Dragan
Година: 2018
Публикација: INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XIV (IMR 2018)
ISSN: 1847-0408 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 14 str. 544-559
WoS-ID: 000470808300031
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/813973
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.