Резултати

еНаука >  Резултати >  Empirical Analysis of the Influence of Digital Marketing Elements on Service Quality Variables in the Small- and Medium-Sized Enterprises Sector in the Republic of Serbia
Назив: Empirical Analysis of the Influence of Digital Marketing Elements on Service Quality Variables in the Small- and Medium-Sized Enterprises Sector in the Republic of Serbia
Аутори: Brzakovic, Aleksandar  ; Brzakovic, Tomislav D  ; Karabasevic, Darjan  ; Popovic, Gabrijela  
Година: 2021
Публикација: Sustainability
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 18 str. No. 10264
DOI: 10.3390/su131810264
WoS-ID: 000702030400001
Scopus-ID: 2-s2.0-85115120664
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819240
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

4
SCOPUSTM
2
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.