Резултати

еНаука >  Резултати >  Empirical Analysis of the Influence of Digital Marketing Elements on Service Quality Variables in the Small- and Medium-Sized Enterprises Sector in the Republic of Serbia
Назив: Empirical Analysis of the Influence of Digital Marketing Elements on Service Quality Variables in the Small- and Medium-Sized Enterprises Sector in the Republic of Serbia
Аутори: Brzakovic, Aleksandar  ; Brzakovic, Tomislav D  ; Karabasevic, Darjan  ; Popovic, Gabrijela  
Година: 2021
Публикација: Sustainability
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 18 str. No. 10264
DOI: 10.3390/su131810264
WoS-ID: 000702030400001
Scopus-ID: 2-s2.0-85115120664
URI: https://nir.mef.edu.rs/repository/handle/ed5046a0-911a-11ee-852a-b483510689d4
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819240
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

8
SCOPUSTM
2
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.