Rezultati

eNauka >  Rezultati >  What Affects the Perception of a Drunk Driving Campaign?
Naziv: What Affects the Perception of a Drunk Driving Campaign?
Autori: Pesic, Dusko; Pesic, Dalibor R  ; Trifunovic, Aleksandar V  ; Cicevic, Svetlana J  
Godina: 2022
Publikacija: TRANSPORTATION RESEARCH RECORD
ISSN: 0361-1981 Transportation Research Record Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 2677 br. 5 str. 196-210
DOI: 10.1177/03611981221128809
WoS-ID: 000875935700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85163089164
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819371
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.