Резултати
еНаука >
Резултати >
Phonological Awareness as the Foundation of Reading Acquisition in Students Reading in Transparent Orthography

Назив: | Phonological Awareness as the Foundation of Reading Acquisition in Students Reading in Transparent Orthography | Аутори: | Milankov, Vesela ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH | ISSN: | 1660-4601![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 18 br. 10 str. Art. No 5440 | DOI: | 10.3390/ijerph18105440 | WoS-ID: | 000655177900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85106025734 | PMID: | 34069642 | PMCID: | PMC8160734 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/822942 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.