Резултати

еНаука >  Резултати >  City Branding as a Potential for Economic Development
Назив City Branding as a Potential for Economic Development
Аутори: Dejanovic, Aleksandar M; Ljubojevic, Cedomir Lj
Година: 2015
Публикација: 4TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ECONOMY OF INTEGRATION (ICEI 2015): CHALLENGES OF ECONOMY IN ENVIRONMENT UNDER CRISIS
ISSN: 2490-2616 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 291-304
WoS-ID: 000410383700017
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/827882
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.