Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing mix service (7P) and destination brand evaluation in rural tourism - a case study of Country Club Zdravkovac in Serbia
Назив Marketing mix service (7P) and destination brand evaluation in rural tourism - a case study of Country Club Zdravkovac in Serbia
Аутори: M. Ilić  ; M. Subotić; S. Anđelić  ; N. Ristić; N. Popović - Šević  
Година: 2021
Публикација: Proceedings of the IBIMA conference, ISBN - 978-0-9998551-4-0, COBISS.SR-ID – 46472713, indeksirano u WOS-u
ISSN: 2767-9640 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9647
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/841832
URL: https://www.researchgate.net/publication/352537979_Marketing_Mix_Service_7P_And_Destination_Brand_Evaluation_in_Rural_Tourism_A_Case_Study_of_Country_Club_Zdravkovac_In_Serbia
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.