Резултати
еНаука >
Резултати >
Značaj kooperativnog učenja za gluve i nagluve učenike u neformalnim obrazovnim kontekstima
Назив: | Značaj kooperativnog učenja za gluve i nagluve učenike u neformalnim obrazovnim kontekstima | Аутори: | Kordić, Milena B. ; Karić, Jasmina | Година: | 2023 | Публикација: | Specijalna edukacija i rehabilitacija | ISSN: | 2406-1328 Specijalna edukacija i rehabilitacija Претражи идентификатор | Издавач: | Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 22 br. 4 str. 351-366 | DOI: | 10.5937/specedreh22-43442 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85179065543 | VBS COBISS: | 129605129 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/842088 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5390 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/129605129#izum.si |
М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.