Резултати

еНаука >  Резултати >  Условљеност познавања комплексности феномена и потенцијалних начина идентификовања даровитих и креативних ученика у школском контексту
Назив: Условљеност познавања комплексности феномена и потенцијалних начина идентификовања даровитих и креативних ученика у школском контексту
Аутори: Osmanović, Jelena  ; Milanović, Aleksandra  
Година: 2020
Публикација: Kompleksnost fenomena darovitosti i kreativnosti-izazovi: pojedinac i društvo
ISSN: 1820-1911 Претражи идентификатор
Издавач: Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Pavlov, Univerzitet De Vest Aurel Vlajku
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-281-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 319-328
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/842804
URL: http://www.uskolavrsac.edu.rs/Novi%20sajt%202010/Dokumenta/Izdanja/25%20Okrugli%20sto/35%20-%20Osmanovic_Milanovic.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milanović, Aleksandra
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.