Резултати

еНаука >  Резултати >  The Battle Of The Brands -- Management Of Sports Companies in Conquering The Sports Market
Назив: The Battle Of The Brands -- Management Of Sports Companies in Conquering The Sports Market
Аутори: Radošević, Igor  ; Radaković, Milan  ; Ahmić, D.; Tuzović, A.; Gavrilović, Ana  
Година: 2022
Публикација: Sport Science
ISSN: 1840-3662 Претражи идентификатор
Издавач: University of Travnik, Faculty of Education, Editor-in-Chief: Nihad Selmović
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 2 str. 135-142
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/847528
URL: https://www.sportscience.ba/pdf/br30.pdf#page=135
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Gavrilović, Ana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.