Резултати

еНаука >  Резултати >  Efekat digitalnog marketinga na privlačenje novih studenata u visokom obrazovanju
Назив: Efekat digitalnog marketinga na privlačenje novih studenata u visokom obrazovanju
The effect of digital marketing on attrackting new students in higher education
Аутори: Bojana Ostojić  ; Jelena Ružić  ; Ljiljana Berezljev  
Година: 2023
Публикација: Zbornik radova sa druge međunarodne konferencije o savremenim dostignućima u nauci i tehnologiji – Coast2023
Издавач: Herceg Novi: Fakultet za menadžment
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9940-611-06-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 546-558
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/849667
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.