Резултати

еНаука >  Резултати >  Analysis of the significance of the marketing mix in e-commerce
Назив: Analysis of the significance of the marketing mix in e-commerce
Аутори: Kostić, Radan; Savić, Aleksandar; Mihajlović, Milan  
Година: 2022
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 Megatrend revija Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 19 br. 1 str. 293-310
DOI: 10.5937/MegRev2201293K
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/851538
URL: https://doi.org/10.5937/MegRev2201293K
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mihajlović, Milan
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.