Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga percepcije i stavova potrošača pri kupovini mesa i proizvoda od mesa
Назив: Uloga percepcije i stavova potrošača pri kupovini mesa i proizvoda od mesa
Аутори: Danijela Šarčević  ; Slobodan Lilić  ; Vesna Đorđević  ; Dragan Milićević  ; Danijela Vranić  ; Brankica Lakićević  ; Milan Milijašević  
Година: 2011
Публикација: Tehnologija mesa, 2011, vol. 52, br. 2, str. 283-290
ISSN 0494-9864 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/856114
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milićević, Dragan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.