Резултати

еНаука >  Резултати >  A Value Based Network Approach For Customer Engagement Improvement
Назив: A Value Based Network Approach For Customer Engagement Improvement
Аутори: Ćelić, Đorđe  ; Drašković, Zoran  ; Uzelac, Zorica  ; Petrov, (Bojović) Viktorija  
Година: 2021
Публикација: Međunarodno naučno savetovanje: "Upravljanje znanjem i informatika", 7, Vrnjačka Banja
Издавач: Novi Sad: The Higher Education Technical School Of Professional Studies In Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6211-127-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 7 str. 246-253
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/860180
URL: http://kmi.vtsns.edu.rs/KMI_2021/radovi/3-KMI_Ekonomija/KMI_ekonomija-3.3.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Drašković, Zoran
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.