Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Higher Education Branding through Instrumental Values
Naziv: Higher Education Branding through Instrumental Values
Autori: Marjanović, Jelena; Domazet, Ivana  ; Miljković, Jovan  
Godina: 2023
Publikacija: Journal od Women's Entrepreneurship and Education
ISSN: 1821-1283 Journal of Women#s Entrepreneurship and Education Pretraži identifikator
Izdavač: Belgrade: Institute of Economic sciences
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 3-4 str. 75-94
DOI: 10.28934/jwee23.34.pp75-94
Scopus-ID: 2-s2.0-85179309030
VBS COBISS: 157987852
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5597
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/860927
http://ebooks.ien.bg.ac.rs/2003/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/132727305#izum.si
https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5597
URL: https://www.library.ien.bg.ac.rs/index.php/jwee/article/view/1682
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200005 (Institut ekonomskih nauka, Beograd)
M-kategorija: 
24+M24+ - Međunarodni časopis kategorije M24+

10
SCOPUSTM
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons licenca