Резултати

еНаука >  Резултати >  Ciljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: Slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine
Назив Ciljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: Slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine
Аутори: Milovanović, Mirjana  ; Nikolić, Tatjana Mamula
Година: 2021
Публикација: III konferencija srpskog udruženja za marketing SeMA – Izazovi i perspektive marketinga
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-1-0 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/863232
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milovanović, Mirjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.