Резултати

еНаука >  Резултати >  The Use of Organic and Paid Advertising in Order to Increase Reach and Engagement on Instagram Profile
Назив: The Use of Organic and Paid Advertising in Order to Increase Reach and Engagement on Instagram Profile
Аутори: Milovanović, Mirjana  ; Novaković, Vesna
Година: 2022
Публикација: STED Journal
ISSN: 2637-2150 STED Journal (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Издавач: UNIVERSITY PIM
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 2 str. 64-77
DOI 10.7251/STED2202064M
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/863278
URL: https://stedj-univerzitetpim.com/wp-content/uploads/2022/12/STEDJ2_2022_7_The-Use-1.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milovanović, Mirjana
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.