Резултати

еНаука >  Резултати >  SOCIAL MEDIA AS A PR STRATEGY
Назив: SOCIAL MEDIA AS A PR STRATEGY
Аутори: Terek, Stojanović Edit  ; Nikolić, Milan  ; Mali, Predrag; Rajković, Jelena  ; Mitić, Siniša
Година: 2023
Публикација: EMC-International Symposium Engeneering Management and Competiteveness, 13, Zrenjanin, Srbija, 2023, 16. jun - 17. jun
Издавач: University of Novi Sad, Technical faculty “Mihajlo Pupin”, Zrenjanin, Republic of Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-365-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 13 str. 129-134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/866612
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/emc/proceedings/EMC2023-Proceedings.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Terek-Stojanović, Edit
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.