Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga poslovne komunikacije u pružanju kvalitetnih usluga u turizmu. U: 2022: 11. međunarodna konferencija iz oblasti nauka o jeziku i književnosti, Beograd, Septembar 22-23
Назив: Uloga poslovne komunikacije u pružanju kvalitetnih usluga u turizmu. U: 2022: 11. međunarodna konferencija iz oblasti nauka o jeziku i književnosti, Beograd, Septembar 22-23
Аутори: Đurić, Zorica  
Година: 2023
Издавач: Beograd : Alfa BK Univerzitet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6461-061-2 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/867557
URL: https://alfa.edu.rs/wp-content/uploads/2023/07/Zbornik-Industrija.-2023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Đurić, Zorica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.