Резултати

еНаука >  Резултати >  Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
Назив: Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
Аутори: Трајковић, Марија  ; Гутвајн, Николета  ; Ковачевић-Лепојевић, Марина  
Остала ауторства: Гутвајн, Николета  ; Ранђеловић, Бранислав  ; Стојковић, Јелена
Година: 2023
Публикација: PIRLS 2021: резултати и импликације
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-166-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 21-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/869401
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1023
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца