Резултати

еНаука >  Резултати >  Impulse Buying Of Fashion Products
Назив: Impulse Buying Of Fashion Products
Аутори: Slijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  
Година: 2023
Публикација: Zbornik radova / XII Međunarodna konferencija o društvenom i tehnološkom razvoju, Trebinje, 15-18. juni 2023. godine = Proceedings / XII International conference on social and technological development, Trebinje, June, 15-18, 2023 ; [editorial board Dejan Kojić, Darjana Sredić]
Издавач: Banja Luka : Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment : University PIM
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99955-40-70-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 228-238
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870808
URL: https://stedconference.com/wp-content/uploads/2023/11/Proceedings_STEDC_2023_compressed.pdf
https://stedconference.com/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Alimpić, Stefan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.