Резултати

еНаука >  Резултати >  Vrednost brenda i održivost u kontekstu digitalnog marketinga
Назив: Vrednost brenda i održivost u kontekstu digitalnog marketinga
Аутори: Grujić, Milica  
Година: 2023
Публикација: Četvrta nacionalna konferencija Izazovi i perspektive marketinga : zbornik radova / Srpsko udruženje za marketing, Zlatibor, 3-5. novembar, 2023. ; [urednici Hasan Hanić, Saša Veljković]
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing – SeMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-2-7
Колација: str. 65-72
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870828
URL: https://www.sema.rs/repository/download/zbornik-radova-izazovi-i-perspektive-marketinga-2023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Grujić, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Захтев за исправку

Порука ће бити послата Вашем НИО уреднику

Молимо Вас да унесете садржај

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.