Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primjena tematskog integriranog planiranja u suvremenoj nastavi književnosti
Naziv Primjena tematskog integriranog planiranja u suvremenoj nastavi književnosti
Use of Thematic Integrated Planning in Teaching Literature
Autori: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Godina: 2015
Publikacija: Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača : zbornik radova 4. međunarodne metodičke naučne konferencije
Izdavač: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87095-65-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 207-219
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873750
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/4modkonf/4th_IMC_2015.pdf#page=207
https://magister.uns.ac.rs/-2015--efekti-nastave-metodike-na-kvalitetnije-obrazovanja-ucitelja-i-vaspitaca-4/publikacija/179/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/304798983#full
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.