Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj marketinga na profesionalni sport i turizam
Naziv: Uticaj marketinga na profesionalni sport i turizam
Impact of marketing on professional sports and tourism
Autori: Bojana Ostojić  ; Dragan Klarić; Irena Petrušić
Urednici: Darjan Karabašević  ; Svetlana Vukotić  ; Gabrijela Popović  
Godina: 2023
Publikacija: Zbornik radova sa međunarodne naučno-stručne konferencije MEFkon 2023
Izdavač: Novi Sad: Univerzitet Privredna akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije, Beograd
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-84531-68-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 403-411
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873898
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.