Резултати

еНаука >  Резултати >  Artificial Intelligence in Digital Marketing and Marketing Communication of Companies – Opportunities and Issues in Creating a New Future of the Company’s Business
Назив: Artificial Intelligence in Digital Marketing and Marketing Communication of Companies – Opportunities and Issues in Creating a New Future of the Company’s Business
Аутори: Zorica Đurić  ; Biljana Ilić  ; Larisa Jovanović  
Уредници: Miomir Stanković; Vesna Nikolić  
Година: 2023
Публикација: Zbornik radova sa 5 th Virtual International Conference Path to a Knowledge Society-Managing Risks and Innovation - Paksom 2023
Издавач: Belgrade: Mathematical Institute of the Serbian Academy of Sciences and Arts
Nis: Complex System Research Center
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82602-02-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 303-309
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875757
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.