Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Назив Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Стратешко лансирање винске марке породичне винарије у ВУКА (волатилност, несигурност, комплексност, вишезначност) тржишном окружењу: Три студије случаја са српског тржишта
Аутори: Paunović, Ivan; Mamula, Tatjana  
Година: 2022
Публикација: Зборник радова са међународног скупа [Електронски извор] / Међународна научно-стручна конференција МЕФкон 2022 Иновацијe као покретач развоја, [Београд, 1. децембар 2022. године] ; [организатор Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије ... и др.] = International conference proceedings / International scientific & professional conference MEFkon 2022 Innovation as the Initiator of Development, [Belgrade, December 1st 2022] ; [organizer Faculty of Applied Management, Economy and Finance ... et al.] ; [уредници, editors Darjan Karabašević, Svetlana Vukotić, Gabrijela Popović]
Издавач: Београд : Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије ; = Belgrade : Faculty of Applied Management, Economy and Finance
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-84531-59-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 175-183
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875885
URL: https://mef.edu.rs/documents/zbornici_radova/decembar2022.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Захтев за исправку

Порука ће бити послата Вашем НИО уреднику

Молимо Вас да унесете садржај

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.