Резултати

еНаука >  Резултати >  The Use of Virtual and Augmented Reality in Digital Marketing
Назив: The Use of Virtual and Augmented Reality in Digital Marketing
Аутори: Kralj, Svetlana; Mamula Nikolić, Tatjana  ; Vukašinović, Mateja
Година: 2023
Публикација: Proceedings Coast 2023 [Elektronski izvor] / II International Conference on Advances in Science and Technology, Herceg Novi, 31 May - 03 June 2023 ; Organizer Faculty of Management Herceg Novi ; Editorial board Đorđe Jovanović ... [et al.]
Издавач: Herceg Novi : Faculty of Management
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9940-611-06-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 191-201
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875930
URL: https://confcoast.com/img-publications/52/Zbornik%20radova%202023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.