Резултати

еНаука >  Резултати >  Концептуално разумевање површине у уџбеницима математике
Назив: Концептуално разумевање површине у уџбеницима математике
Conceptual understanding of area measurement in mathematics textbooks
Аутори: Đokić, Olivera J.  ; Milošević, Mina
Година: 2023
Публикација: XII Naučni skup “Nauka i nastava danas”. Bijeljina: Pedagoški fakultet.
Издавач: Bijeljina: Pedagoški fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99938-55-83-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 136-153
DOI 10.7251/ZPFNND2204136D
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875935
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:30237
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:32226
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Đokić, Olivera
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.