Резултати

еНаука >  Резултати >  Correspondence of teaching and affective styles of students as a factor in the success of gifted students
Назив: Correspondence of teaching and affective styles of students as a factor in the success of gifted students
Korespondentnost nastavnih i afektivnih stilova studenata kao faktor uspeha darovitih
Аутори: Stojanovic, Aleksandar  ; Suzić, Nenad; Gojkov, Grozdanka 
Година: 2023
Публикација: Zbornik 28: Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti
Издавач: Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače ,,Mihailo Palov” i Univerzitet ,,Aurel Vlajku”
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7372-309-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 67-89
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877075
URL: http://www.uskolavrsac.edu.rs/Novi%20sajt%202010/Dokumenta/Izdanja/28%20Okrugli%20sto/default.htm
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.