Резултати

еНаука >  Резултати >  GREEN MARKETING CONCEPT AS A SIGN OF SUSTAINABLE BUSINESS
Назив: GREEN MARKETING CONCEPT AS A SIGN OF SUSTAINABLE BUSINESS
Аутори: Gluvakov, Verica  ; Ćoćkalo, Dragan  ; Bakator, Mihalj  ; Kavalić, (Zakin) Mila  ; Ugrinov, Stefan  
Година: 2023
Публикација: International Conference Industrial Engineering and Environmental Protection - IIZS, 13, Zrenjanin, Srbija, 2023, 05. okt - 06. okt
Издавач: Zrenjanin: University of Novi Sad, Technical Faculty “Mihajlo Pupin”,
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-368-3 Претражи идентификатор
Колација: vol. 13 br. 1 str. 418-423
VBS COBISS 129354761
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877400
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/iizs/files/IIZS%202023%20Proceedings%20Final.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Kavalić, Mila
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.