Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital nostalgia: Marketing strategy for transforming the new into the old
Назив: Digital nostalgia: Marketing strategy for transforming the new into the old
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Milić, Mladen
Година: 2021
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 Megatrend revija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Univerzitet "Megatrend"
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 18 br. 2 str. 63-76
DOI: 10.5937/MegRev2102063B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877613
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.